معرفی انواع شبکه های ارز دیجیتال-اینانس | حسینی فایننس

معرفی انواع شبکه های ارز دیجیتال-اینانس | حسینی فایننس

در مورد قوانین و مقررات هم همواره USDC پشتیبان آن ثابت کرده‌اند به طور کامل مطیع قوانین بازار رمز ارزها هستند. در مورد USDT نیز پشتیبانان این استیبل کوین تا حد زیادی از مقررات موجود پیروی می کنند اما ایراداتی هم در کار آنها وجود دارد که سبب دلسردی بسیاری از فعالان بازار رمزارزها گردیده است. برخلاف USDT، یو اس دی کوین در مورد مسائل مالی کاملاً شفاف عمل کرده و به طور کامل به وسیله وجه نقد پشتیبانی می شود. در بحث مدیریتی هم متاسفانه USDT همواره ابهامات زیادی دارد اما یو اس دی کوین با توجه به اینکه به وسیله شرکت‌های معتبر آمریکایی پشتیبانی می گردد در این زمینه هم مشکلی ندارد. در بازار فعلی ارزهای دیجیتال نیز وضعیت USDC از USDT به مراتب بهتر است.

  • این یعنی دیگر مانند بیت کوین نیازی به سخت‌افزارهای قوی و مصرف زیاد انرژی برای تایید مطالب متوسط ارز دیجیتال تراکنش‌ها نیست.
  • بهتر است سبد دارایی دیجیتال شما ترکیبی از انواع ارزهای دیجیتال مختلف باشد، هر نوع ارز دیجیتال میزان ریسک متفاوتی را دارد و برای هدفی خاص به وجود می‌آید.
  • یکی از اولین و محبوب‌ترین گروه‌هایی که از استیبل کوین‌ها به شمار می‌روند، ارزهای رمزنگاری‌شده Tether بوده که هدف اصلی آن‌ها پیوند دادن ارزش بازار فعلی خود به یک ارز دیگر برای کاهش نوسانات موجود در بازار ارزی است.
  • در این روش افراد معمولا به خرید و فروش ارزهای دیجیتال مشغول شده و به‌عنوان «معامله‌گر فعال» شناخته می‌شوند.

کوین این شبکه یعنی SUI برای استیکینگ، مبادله و ذخیره ارزش، رای‌دهی و پرداخت کارمزد کاربرد دارد و حداکثر عرضه آن ۱۰ میلیارد است. قانون‌گذاری با محدودیت‌های مختلف همراه است و این می‌تواند سیگنالی برای افزایش محبوبیت پرایوسی کوین‌ها یا رمزارزهای حریم خصوصی باشد. زیکش یکی از کوین‌های محرمانه است که در زمان نگارش این مقاله، پس از مونرو بیشترین مارکت کپ یا ارزش بازار را در دسته خودش دارد. با شرکت در دوره ارز دیجیتال خانه سرمایه همراه با بهترین اساتید و متخصصین ارزهای دیجیتال، معامله‌گری، سرمایه‌گذاری و کسب سود را از صفر تا 100 آموزش می‌بینید.

کیف پول های ایرانی

کاردانو شبکه‌ای منبع‌باز و غیرمتمرکز با امکان اجرای قراردادهای هوشمند است. این شبکه از الگوریتم اجماع اثبات سهامی با نام اوربوروس به‌منظور امنیت و مقیاس‌پذیری بیشتر شبکه استفاده می‌کند. ازآنجاکه تیمی از مهندسان برجسته و ریاضی‌دانان در تیم توسعه این شبکه بلاک‌چین حضور دارند، استفاده از نام‌های دانشمندان ریاضی چندان عجیب نیست. سرمایه گذاری در بازار ارزهای رمزنگاری شده علاوه بر پرسود بودن، بسیار پرریسک نیز خواهد بود. در عین حال که ممکن است، سود بسیار زیادی طی چند روز داشته باشید؛ احتمال این که سرمایه خود را طی مدت زمان کمی از دست دهید، بسیار زیاد میباشد.

در بهترین صرافی های ارزدیجیتال با تخفیف کارمزد ثبت نام کنید.

اما افزایش محبوبیت و رشد چشمگیر اصلی USDC زمانی را هم خورد که دنیا با ویروس عجیب و غریب به کرونا برخورد کرد. به نوعی می توان گفت هرچه این ویروس برای مردم در سراسر جهان دردسر آفرین شد برای ماینر هایی که روی یو اس دی کوین سرمایه گذاری می کردند شادی آور شد. البته همزمان این موضوع با توسعه DeFi بر شدت رشد و توسعه این ارز دیجیتال تاثیرگذار بوده است. در طول سالیان اخیر نیز استفاده از ابتکار های گوناگون باعث شده است تا محبوبیت این استیبل کوین روز به روز افزایش پیدا کند.

داشتن این توکن به کاربران اجازه می‌دهد در تصمیمات پلتفرم دخیل باشند. از دلایل سرمایه‌گذاری در کاردانو همین بس که از نظر خیلی‌ها این رمزارز می‌تواند جایگزینی به‌صرفه از نظر انرژی برای بیت کوین و اتریوم باشد. همین چند وقت پیش که شرکت تسلا خبر داد دیگر به دلایل زیست محیطی از بیت کوین به عنوان یک روش پرداخت استفاده نمی‌کند، کاردانو جزو ارزهایی بود که توانست مورد توجه همگان قرار بگیرد و رشد خوبی داشته باشد. همچنین قرار است کاردانو در جریان یک آپدیت بزرگ از قراردادهای هوشمند هم پشتیبانی کند که می‌تواند بیش از پیش ارزش آن را بالاتر ببرد.