هر چیزی که باید از گیم پس بدانید + نحوه استفاده ویجیاتو

هر چیزی که باید از گیم پس بدانید + نحوه استفاده ویجیاتو

گیم پس آلتیمیت یک سرویس گران‌تر از گیم پس استاندارد است، که در سال 2019 عرضه شد. این سرویس علاوه بر تمامی امکانات گیم پس استاندارد، ویژگی‌های ارزشمند دیگری نیز دارد. کاربران ایکس باکس برای اتصال به شبکه آنلاین ایکس باکس لایو لازم است اشتراک گلد را با هزینه ماهیانه 9.99 دلار خریداری کنند؛ با خرید گیم پس آلتیمیت دیگر نیازی به خرید اشتراک گلد نخواهید داشت. ضمنا علاوه بر فهرست عناوین گیم پس به بازی‌های اشتراک EA Play دسترسی پیدا می‌کنید؛ EA Play یک سرویس اشتراکی جداگانه است، که توسط EA، با هزینه ماهانه 4.99 دلار ارائه می‌شود. Game Pass آلتیمیت یک سرویس به صرفه به ویژه برای کاربران ایکس باکس است. یک تغییر بزرگ در راه بود و آن اضافه شدن اشتراک Xbox Live Gold به سرویس گیم پس بود که بازیکنان فعلی کنسول های ایکس باکس را بسیار خوشحال کرد.

  • نکته قابل توجه در مورد گیم پس این است که می توانید این سرویس را در رایانه شخصی و کنسول خود استفاده کنید، در واقع با خرید یک حق اشتراک، امکان استفاده از سرویس در 2 دیوایس وجود خواهد داشت.
  • در صورتی‌ که این سرویس را از مرجع معتبر خریداری نکنید، ممکن است که درگیر یک کلاهبرداری شوید و در پس آن، دست شما به جایی هم بند نباشد.
  • این نوع کارت به گیمر اجازه می‌دهد که بتواند بهترین و داغ‌ترین‌های روز را خریداری کند و با رایانه شخصی این بازی‌ها را ببیند و از تماشای هیجان‌انگیز فیلم و تلویزیون لذت ببرد.
  • جدا از بازی‌های جدید، ایکس باکس همواره در تلاش بوده و خواهد بود تا بازی‌های که مدتی از روز انتشار آن‌ها نیز می‌گذرد را نیز به گیم پس اضافه کند.

به عبارتی دیگر، شما باید هر ماه هزینه‌ای به اندازه خود گیم پس (10 دلار) را پرداخت کنید تا بتوانید به صورت آنلاین به تجربه بازی‌ها و بخش‌های چندنفره بپردازید. این نقطه دقیقا جایی است که Game Pass Ultimate می‌تواند حسابی به صرفه‌تر باشد. گیم پس آلتیمیت به صورت ماهانه 15 دلار قیمت دارد که می‌توانید با تهیه آن، بازی‌های مختلف را به صورت آنلاین تجربه کنید؛ به گونه‌ای که انگار اشتراک گلد ایکس باکس دارید. در این صورت به جای اینکه 20 دلار خرج کنید تا اشتراک گلد و گیم پس شما شارژ شود، می‌توانید با پرداخت 15 دلار و خرید گیم پس نامحدود یا آلتیمیت به ویژگی‌های هر دو دست پیدا کنید.

ظرفیت کامل سرویس گیم پس

گیم‌پس عملکرد مشابهی به نتفلیکس دارد و به همین دلیل به سرویس گیم‌پس لقبِ «نتفلیکس بازی‌ها» را داده‌اند. در سال 2017 مایکروسافت سرویس جدیدی را تحت نام ایکس باکس گیم پس معرفی کرد. عملکرد این سرویس به‌گونه‌ای است که مخاطب حق اشتراک ماهانه یا سالانه را پرداخت کرده و در عوض آن به مجموعه‌ی از بازی‌های مختلف دسترسی پیدا می‌کند. در این مطلب جوانب مختلف ایکس باکس گیم پس من‌جمله قیمت، نحوه فعال‌سازی و انواع آن را توضیح خواهیم داد.

معرفی بهترین بازی ها برای مک بوک

همانطور که میدانید گیمپس پلتفرمی مقرون به صرفه است که با پرداخت مبلغی ناچیز دسترسی به طیف وسیعی از بازی های روز را ممکن می کند. طبیعی است که بهترین راه برای خرید گیم پس مراجعه به وبسایت مایکروسافت روی پی‌سی یا کنسول است. اما وبسایت‌های ثانویه زیادی وجود دارند که می‌توانید برای خرید به آن‌ها مراجعه کنید. برای پیدا کردن این وبسایت‌ها کافیست سری به گوگل بزنید و وبسایتی را انتخاب کنید که از تاییده لازم برای فعالیت قانونی برخوردار است.

ویژگی Xbox Game Pass

از جمله این خصوصیات می‌توانیم به امکان تجربه بازی‌ها به صورت آنلاین و سرویس EA Play اشاره کنیم. حال هر یک از این دو مورد چه معنایی دارند؟ در بندهای بعدی به این موضوع می‌پردازیم. به صورت کلی با خرید گیم پس آلتیمیت علاوه بر Game Pass به اشتراک Gold و EA Play نیز دسترسی خواهید داشت. بهترین راه برای خرید اشتراک گیم پس، مراجعه به سایت مایکروسافت و پرداخت هزینه برای اشتراک ماهانه آن است. البته برای پرداخت هزینه ماهانه نیاز به خرید گیفت کارت گیم پس یا داشتن یک حساب بین المللی دارید.